ابزار رایگان وبلاگ

<-RelatedPostTitle->
<-RandPostTitle->
Free xml sitemap generator زیر مجموعه (ریفرال referral) چیست؟
کسب درآمد مطمئن از اینترنت
آموزش روش های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

زیر مجموعه (ریفرال referral) چیست؟

سلام و خسته نباشید

اگه میشه یه خورده درباره رفرالها توضیح بدین چون گفتید که کسب درآمد اصلی از راه رفرالها هستش و نه کلیک تبلیغات

من توضیحاتتون رو درباره سایت آنباکس و نحوه بازکردن حساب و زیرمجموعه گیری و نحوه مدیریت اونها و...رو خوندم ولی جایی نتونستم ببینم که اصلا رفرال چی هستش یا توضیحات مربوط به زیرمجموعه و نحوه کار اونها رو نمیدونم...

و دیگه اینکه خودتون غیر از آنباکس چه سایتهای دیگه ای میدونین که هم معتبر باشن و هم با لیبرتی کار کنن....ببخشید دیگه تازه کارم... ضمنا باز هم تشکر که اینقدر سریع جواب میدین...ممنون


پاسخ:
سلام
هر چقدر سوال داری بپرس در کم تر از 24 ساعت بهت پاسخ می دم

سایت های ptc یا کلیکی مثل آنباکس این امکان رو به شما میدن که ازشون زیر مجموعه (یا ریفرال referral) کرایه کنی یعنی مثلا 25 سنت از شما می گیرن و به شما یک زیر مجموعه میدن (کلا یک بخش از سایت به سیستم اجاره زیر مجوعه اختصاص داره که می تونی در همون صفحه اول آنباکس قسمت referrals ببینیش)

حالا این زیر مجموعه ها کی هستن و چه کار می کنن؟


زیر مجموعه ها افرادی هستن که به تازگی در سایت ثبت نام کردن و حتی خودشون هم خبر ندارن که سایت فعالیشون رو به دیگران کرایه داده. یعنی چی؟
یعنی اینکه فرض کن من 25 سنت به سایت میدم و سایت هم شما ای که تازه وارد سایت شدی رو به عنوان زیر مجموعه من به مدت یک ماه قرار میده بدون اینکه شما چیزی بدونی در این مدت یکماه شما هرچی فعالیت کنی 50 درصدش به من هم میرسه (این به این معنی نیست که سایت درآمد شما رو به من میده بلکه یه این معنی که من فعالیت شما فعالیت من هم محسوب میشه انگار که خودمن دارم کلیک می کنم البته در حالت استاندارد فقط 50 درصد فعالیت و درآمد شما به حساب من میاد و اگه من نوع حسابم رو به گلدن ارتقا بدم 100 فعالیت شما فعالیت من هم محسوب میشه)
خوب نا گفته پیداست با کرایه کردن زیر مجموعه درآمد من ناگهان بیشتر میشه در حالت استاندارد شما می تونی تا 200 زیر مجموعه داشته باشی مطالب بیشتر در مورد ریفرال ها می تونی در لینک زیر بخونی توصیه می کنم حتما این مطلب روبخونی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط sniper64
آخرین مطالب

پیج رنک

آرایش

طراحی سایت